7 Güzel Adam Tanıtım Fragmanı

TRT 1'de bu ay içinde başlanması beklenen "7 Güzel adam" dizisi 1. Tanıtım fragmanı yayınlandı. Facebook yoluyla bizimle paylaşan ekip, bizi çok mutlu ettiğini ilk başta belirtmek istiyorum. Yoğun tempoyla çekip ama, küçük detaylara bile dikkat edip bize kusursuz bir yapım sunmaya çalışıyorlar. Emekler harcanıp, haliyle bir sürü de maliyeti bulunuyor, bizim yapmamız gereken dizimize şimdikten sahip çıkmaktır. Farklı bir konusu ve temasına sahip olan 7 Güzel Adam en büyük özelliği dostluğu en iyi şekilde anlatacak ve sunacaktır. Hayatta insan için insandan daha değerli bir şey yoktur temasını ele alan 7 Güzel Adam daha sonra iyi günde de kötü günde de en iyi arkadaşlıkları göreceğiz ve belki bize ilham bile olabilecektir. 1.Tanıtım da gördüğümüz üzeri Uraz Kaygıroğlu ve  Baran Akbulut'un, feci şekilde yağmur yağarken, bir ağaçtan dua ediyorlar. Repliklerine dikkat etmek gerekirse, replikleri de sağlam olacağa benziyor ve bunda şahsen beni etkilemiş durumdadır. Yani kısaca 1. Tanıtım fragmanından geçerli not alsada, bizi daha çok heyecanlandırıp ve sabrımızı zorlamaktadır. Şimdik sizi 1. Tanıtım fragmanıyla baş başa bırakıyoruz, iyi seyirler.


7 Güzel Adam 1.Tanıtım Fragmanı

)


Labels: , , ,



Yorum Yap:

7 Güzel Adam fan sitemizin içeriklerinin kopyalanması kesinlikle yasaktır. Bu sitede yayınlanan videoların hakkı bize ait değildir. Çeşitli paylaşım sitelerinden derlenip sitemize yerleştirilmiştir. Hak sahiplerinin itiraz etmesi durumunda videolar yayından kaldırılacaktır iletişim: Diziblog@hotmail.com
Blogger tarafından desteklenmektedir.
7 Güzel Adam - 7 Güzel Adam Dizisi - 7 Güzel Adam İzle - 7 Güzel Adam Son Bölüm İzle -